Studeren in Gent - Reisverslagen van Denise van Belzen - WaarBenJij.nu Studeren in Gent - Reisverslagen van Denise van Belzen - WaarBenJij.nu

Studeren in Gent

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent.
Daar volg in een minor 'Bridges in education'.
Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland.
Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2014

Back home!

16 Mei 2014

Na 4 weken stage...

26 April 2014

Stage op een Belgische basisschool

30 Maart 2014

Halverwege...

27 Februari 2014

Week 4 in Ghent
Denise

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Daar volg in een minor 'Bridges in education'. Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland. Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4389

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: