Voorbereiden - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Denise Belzen - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Denise Belzen - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 Januari 2014 | Nederland, Oost-Souburg

Denise naar Gent!

Nog een klein maandje en dan ga ik voor ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Afgelopen week ben ik samen met Armando een dagje naar Gent geweest. Een leuke eerste kennismaking gehad. En ik heb een kot gevonden :)
Het is een leuke kamer vlakbij het centrum van Gent. En het is ongeveer een kwartiertje fietsen naar de Artevelde hogeschool.

Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen.. nog een paar formulieren regelen, een introductie filmpje maken en een lijst maken van alle spullen die ik mee wil nemen!

I look forward to go! Have a nice day :)

  • 05 Januari 2014 - 20:27

    Opa En Oma Nieuwenhuize:

    Hoi Denise,
    We zijn blij dat je een kot heb gevonden en dat het nog redelijk dichtbij de universiteit is.
    We wensen je heel veel sterkte in dat buitenland (België) en dat alles goed mag gaan.

  • 05 Januari 2014 - 22:51

    Evelien Janse.:

    Hallo Denise,
    Wat een verrassing dat je in Gent gaat studeren.
    Had er nog niks over gehoord.
    Wel een leuke,gezellige stad.
    Ben er vorige zomer ook geweest.
    Ga je hetzelfde studeren,als op de H.Z.Vlissingen?
    Spannend,maar ik hoop dat je het vooral naar je zin zal hebben.
    En op jezelf wonen(op kot),daar leer je van.
    Succes met je voorbereidingen,en voor over een maand.
    Gr. Evelien.

  • 06 Januari 2014 - 13:46

    Matty:

    Leuk, veel succes daar en zeker ook met het 'op kot' wonen.

  • 02 Februari 2014 - 11:41

    Lianne :

    Succes daar avontuur is begonnen

  • 02 Februari 2014 - 20:48

    Oma En Opa Nieuwenhuize:

    Denise .heel veel succes maandag met je eerste schooldag in Gent...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Daar volg in een minor 'Bridges in education'. Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland. Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 4397

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: