Back home! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Denise Belzen - WaarBenJij.nu Back home! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Denise Belzen - WaarBenJij.nu

Back home!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 Juni 2014 | Nederland, Oost-Souburg

Hi everyone!

Dit zal mijn laatste reisverslag zijn.. ik ben inmiddels weer terug verhuisd. En ik heb ik gisteren avond mijn resultaten binnen gekregen. Heel positief :)
Je krijgt je resultaten op schaal van A-F. Ik heb vier vakken afgerond met B (very good) 3 met C (Good) en 2 met D (satisfactory) Maar allemaal voldoende dus en 31 credits verdient! Dat betekend dat ik mijn minorfase helemaal heb afgerond.

In de laatste weken dat ik in Gent was heb ik veel examens moeten doen. Presenteren in het Engels en een les gegeven. Mijn laatste exam was voor Art class. Hierbij moest je je blog presenteren als een soort marktkraam. Best wel leuk om te doen.

Als afsluiting hebben we met de groep nog wat gedronken op een terras. En toen verhuizen.. best wel weer even wennen om weer thuis te wonen. Maar ik kijk terug op een hele leuke, inspirerende en toffe tijd in Gent. Leuker als verwacht :)

Vorige week heb ik voor mijn docent Engels, mijn afrondende presentatie gegeven. Daarvoor had ik een 7..

En nu..............

HOLIDAYS!

• 18 Juni 2014 - 11:42

Cees:

Hoi Denise,

Fijn te horen dat alles zo goed is verlopen. we wisten het natuurlijk al, maar de resultaten zijn ook nog heel goed.
    Gefeliciteerd.
    thuis wonen is toch weer een beetje aanpassen, dat zal je best wel weer lukken.