English classes and explore Ghent! - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu English classes and explore Ghent! - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu

English classes and explore Ghent!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

11 Februari 2014 | België, Gent

Hoi allemaal,

Een korte update vanuit Gent! Ik heb in de afgelopen week weer een hoop beleefd.... een paar hoogtepunten:

- Mijn eerste les in het Engels! Vorige week was het dan zover... ik had Culture in Context. Eigenlijk was het helemaal niet zo moeilijk, ik kon de leerkrachten goed verstaan.. (zijn zelf ook nog studenten) Alleen begrijp ik sommige woorden niet helemaal..

- Koken! Het gaat steeds beter... en het is nog leuk ook :)

- Met de bus naar het centrum. Wat een ervaring! in de bussen wordt niet aangegeven bij welke halte je nu bent of waar de bus naar toe gaat... dus ik was bij de verkeerde halte uitgestapt.. na een zoektocht en een bus verder kwam ik uiteindelijk in het centrum uit! Erg mooie gebouwen en een leuke sfeer. Ik zal een paar foto's toevoegen..

- Lekker een weekend naar huis! Donderdag had ik maar 1 uur les, dus ben ik 's middags met de bus naar huis gegaan... 4 bussen, en 3 uur later was ik thuis!

- Vandaag had ik Art class.. ik had eigenlijk verwacht dat we gingen tekenen, of veel theorie zouden krijgen. Maar dat viel mee! We gingen in groepjes van 3 naar buiten en kregen de opdracht om opvallende 'voorwerpen' te fotograferen. Een leuke opdracht!

Benieuwd naar de andere lessen!

Fijne week allemaal :)

  • 11 Februari 2014 - 20:55

    Lianne :

    Trots op onze dochter
    Vol avontuur
    Koken ....
    Genieten maar

  • 11 Februari 2014 - 21:19

    Oma Ria:

    Leuk verslag Denise.en wat een leuke opdracht. Fotografen. Je leert dan ook de stad goed kennen.en die bussen..Daar kom je ook wel achter. Succes verder. ...liefs van opa en oma.

  • 12 Februari 2014 - 10:21

    Francis Jongerius:

    Hoi Denise,

    Hoe gaat het in Gent? Je zit er nu al een week. Een beetje gewend? Hoe bevalt het wonen op kamers? Met het koken komt het ook wel goed. Gewoon een kwestie van doen.

    Fijne week en tot gauw.

    Groeten van Francis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Daar volg in een minor 'Bridges in education'. Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland. Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4389

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: