Na 4 weken stage... - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu Na 4 weken stage... - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu

Na 4 weken stage...

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

16 Mei 2014 | België, Gent

Mijn laatste weken in Gent zijn aangebroken. Wat gaat de tijd snel!

Vandaag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad op mijn stage. Een paar sprookjes voorgelezen en getrakteerd. Een paar meiden hadden een dansje ingestudeerd. Super leuk!

De afgelopen weken heb ik als heel leerzaam en tof ervaren.. en je raad het nooit.. maar ik begin al aardig wat Belgs te praten.. 't was een toffe dag, zet u neer, pak u lat!'

Vorige week is mijn stagebegeleider van Artevelde twee keer naar mijn lessen komen kijken. Hij was zeer content en vond het ook leuk dat ik een aantal nieuwe werkvormen toepaste.

Kortom het waren hele leuke weken, met leuke kinderen en een toffe begeleidster. Hierbij stuur ik een paar foto's van de klas en het trakteren.

  • 16 Mei 2014 - 21:03

    Oma:

    Leuk verslag weer Denise. .,
    Ook leuk met de kinderen en voor jou een feestje georganiseerd hebben .en je gewaardeerd hebben.
    Jammer dat het klaar is op je school?
    Groetjes van opa en oma

  • 21 Mei 2014 - 14:06

    Evelien Janse:

    Goed gedaan Denise,je bent een ervaring rijker met deze stage.
    En de kinderen hebben je ook nog verrast,heel leuk.
    Nog een leuke tijd en Tot ziens.

    Gr. Evelien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Daar volg in een minor 'Bridges in education'. Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland. Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4389

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: