First days in Ghent! - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu First days in Ghent! - Reisverslag uit Gent, België van Denise Belzen - WaarBenJij.nu

First days in Ghent!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

03 Februari 2014 | België, Gent

Hello everybody!

I had my first days in Ghent. What a great experience :)
Voor het gemak ga ik verder in het Nederlands...

Zaterdag ben ik verhuisd.. Armando heeft me geholpen met het sjouwen van m'n bed en andere spullen. Ik had een busje gehuurd.. dus dat ging prima.

En vandaag de allereerste introductie dag! Het was echt leuker dan ik had gedacht. Vanmorgen kregen we een algemene introductie.. waar ik al gelijk kennis heb gemaakt met een paar meiden uit Spanje.

Vanmiddag kregen we een tour langs de verschillende campussen van Artevelde. We moesten veel lopen en zelfs met de bus.Er zijn ongeveer 5 campussen, wel erg verschillend en soms ver uit elkaar. Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe ik daar het snelste kan komen.. maar dat komt vast wel in de komende weken.

Het was erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ze komen uit allerlei landen; Hongarije, Ierland, Spanje en Turkije! Al veel Engels gepraat.. en dan merk je dat het al beter gaat!

Morgenochtend gaan we naar een museum. En ik ga 's middags de stad een beetje verder verkennen. I'm curious!

Have a great week!

  • 03 Februari 2014 - 21:29

    Oms Ria:

    Wat leuk Denise.om zo je verslag te lezen.gezellige dag morgen liefs van opa en oma. .



  • 03 Februari 2014 - 21:43

    Beppie:

    Ha Denise, leuk om je zo te volgen! Wat voor studie ga je volgen in Gent? Ben benieuwd! Goede tijd daar toegewenst enne fijne dag morgen

    Groeten vanaf de Veluwe

  • 03 Februari 2014 - 21:59

    Evelien Janse:

    Wat fijn om te horen,dat je het naar je zin hebt in Gent.
    Hopelijk ben je snel gewend met alles,en krijg je een leuke tijd daar.
    Heel veel plezier nog met de introductie dagen,en veel succes.
    En een leerzame tijd.
    Gr. vanuit Oostkapelle.
    Evelien Janse.

  • 03 Februari 2014 - 23:12

    Lianne :

    Leuk te horen
    Avontuur begint
    En je kunt Nederlands ook makelijk
    In belgie
    Succes verder
    Mam

  • 09 Februari 2014 - 17:08

    Henriëtte:

    Ha Denise,

    een goed begin is het halve werk! Mooi dat je ondertussen al heel wat beleefd hebt, en dat in een week tijd. Heel veel succes in het programma en veel plezier met die internationale contacten!

    Groeten,

    Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ga ongeveer 5 maanden studeren in Gent. Daar volg in een minor 'Bridges in education'. Een Engels-talige cursus, als verdieping op mijn studie in Nederland. Ik heb er erg veel zin in & hoop veel te leren :)

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4385

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: